יום רביעי, 24 באפריל 2013

כיצד תשמרו על הסלולרי שלכם מפני רטיבות?

עם התפתחות הקדמה, מכשירים סלולאריים אינם נועדו לשיחות טלפון בלבד או לשליחת הודעה,אלא גם נחשבים לסמל סטטוס, כזה שאנשים מסתובבים איתו ברחוב ומתפעלים את המקשים השונים.

מדוע להגן על המכשיר?

אם בעבר אנשים היו מסתובבים ברחוב ללא פלאפון כיום קשה מאד לדמיין אנשים ללא המכשיר, שכן רבים מהם מסתובבים כשהמכשיר צמוד אליהם במשך כל שעות היום, גם במקומות בהם יש סכנת רטיבות כמו הים או הבריכה. רבים מסתובבים עם מכשירים יוקרתיים המעוצבים בצורה מרשימה כמו אייפון או גלאקסי, אך חשוב לזכור כי גם לקדמה יש מחיר וכאשר מסתובבים עם המכשיר ללא כיסוי למים במקומות כמו ים או בריכה הוא עשוי להירטב.


במקום לזרוק לתוך קערה של אורז

אין אחד שלא מכיר את הסיטואציה הבאה: אנחנו מבלים בבריכה ומחליטים לצלם כמה תמונות, אך הפלאפון נופל לתוך המים והחששות מתחילים להופיע: האם המכשיר פעיל, ומה אבד לנו?

אמנם אחת השיטות לתיקון היא לקחת את גוף המכשיר להכניסו לקופסה אטומה אותה מלאה באורז הסופח לחות (האורז סופח לחות ונוזלים מהמכשיר שנרטב),

אך עדיין אם אתם לא רוצים את המכשיר שלכם בטעם אורז כדאי לרכוש מגן שיספק הגנה מפני רטיבות. באתר הזה יש הרבה מוצרים לאייפון שמגנים ממים.
http://www.waterproof.co.il/?view=store&p_cat=106287






אף אחד לא אוהב ללכת לחנות ולהשקיע סכומי כסף רבים על תיקון המכשיר, ולכן אם אתם נמצאים בים או בבריכה ומעוניינים לצלם תמונות, כדאי לרכוש מגן לפלאפון שישמור על המכשיר מפני רטיבות.

כיום ישנם מכשירים שניתן לעבוד איתם מתחת למים, אך יש לדאוג לכיסוי מתאים כדי לאפשר זאת. רבים מגלים קושי ללא המכשיר ואינם יכולים לדמיין כיצד חייהם היו נראים ללא הפלאפון. השהייה מתחת למים עשויה להיראות אחרת לחלוטין כאשר מצלמים תמונות, אך יחד עם התקדמות הטכנולוגיה חשוב לדאוג למכשיר.


רכישת אייפון או גלאקסי מעידה על התקדמות ויוקרה בדומה לרכישת בגד מחברה הנחשבת למותג. לאחר רכישת המכשיר יש חשיבות רבה לשמור עליו בעת השהייה ליד בריכה או ים , כדי שיהיה ניתן להשתמש במשך זמן ממושך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה