יום רביעי, 24 באפריל 2013

כיצד לבחור תיק ספורט?

מחקרים רבים מראים את הקשר בין בריאות פיזית לבריאות נפשית והקשר בין פעילות גופנית לתחולת חיים ארוכה. גורם מרכזי במוטיבציה של אנשים לבצע פעילות גופנית הוא תפאורה המהווה חלק משמעותי בבחירה של אנשים לבצע פעילות גופנית כגון תיקי ספורט היכולים להגיע בצורות שונות עשויות להשפיע על המוטיבציה של האנשים.

להיות בתחושה ספורטיבית

אנשים המקפידים על פעילות גופנית יודעים כי זה לא רק ספורט אלא יותר מכך. ביצוע פעילות גופנית מדי יום יכולה להיות פעולה מתישה למדי, ולכן כדי להגביר את האדרנלין רבים מרגישים צורך להצטייד באביזרים כגון תיק ספורט אופנתי שיבלוט לעין וידגיש מותג ספורט ידוע. באתר של שוגון תמצאו כל סוג של תיק בקטלוג החדש

ההליכה למכון כושר למשל, עם תיק הנושא מותג ספורט ידוע מאפשרת לאנשים להרגיש טוב יותר, כי הם יודעים שאחרים מסתכלים עליהם בצורה שונה המעודדת אותם לבצע פעילות גופנית. ההליכה עם התיק גורמת להם להרגיש טוב יותר עם עצמם וכך גם היחס שלהם לסביבה משתנה.


תיק ספורט הכולל מותג יוקרתי יגרום למשתמשים בו להקפיד על תחושה ספורטיבית ולשמור על רוח האימונים, לעומת זאת תיק ספורט אפור יעניק תחושה אפרורית למדי ולא יגרום לאנשים לעזוב את הכורסא לטובת השתתפות בפעילות ספורטיבית.


נוחות

תיק ספורט לא צריך רק לשדר לסובבים שאתם מבצעים פעילות ספורטיבית אלא גם להיות נוח עבורכם. אחרי הכל, אתם צפויים להשתמש בתיק הזה לא מעט, ולכן חשוב מאד שתרגישו בנוח עם התיק תיק ספורט לא חייב להיות רק יפה ומרשים אלא גם נוח למשתמש.

נוחות נחשבת לפרמטר חשוב בבחירת תיק ספורט, ולכן כדאי להביא בחשבון את ההרגשה שהתיק גורם – האם הוא גורם לתחושת כאב או גורם לנו תחושה נוחה.

כאשר התיק נוח התוצאות נראות ברורות לעין - האימון יותר אפקטיבי, ואילו כאשר התיק פחות נוח האימון פחות אפקטיבי כתוצאה מכאבים במקומות שונים בגוף.

לסיכום, בבחירת תיק ספורט חשוב מאד להביא בחשבון מספר פרמטרים שיאפשרו לכם לבחור את התיק המתאים ביותר. בבחירת תיק ספורט חשוב מאד להדגיש גם את התחושה הטובה בנשיאת תיק ספורט וגם את הנוחות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה