יום רביעי, 24 באפריל 2013

איך לבחור תיק גב אורתופדי ובריא לגב - לילדכם?

הורים וילדים רבים מתרגשים מהעלייה לכיתה א' לצד ההתלהבות של הילדים ההורים צריכים לזכור כי הילדים נושאים על גבם משקל רב הכולל מחברות וספרים שעשויים להזיק להם. כיום ישנם סוגים שונים של ילקוטים, אך לצד הילקוטים המעוצבים חשוב מאד לבחור תיק גב אורתופדי שיעמוד בתקן וישמור על הגב של הילדים. 

למנוע פגיעה בילד

ילדים העולים לכיתה א' סוחבים איתם לא רק את ההתרגשות, אלא גם ציוד רב הכולל מחברים וספרות. כיום ניתן לראות בבתי ספר רבים ארוניות המונעות כאבי גב, אך לא בכל בית ספר ניתן למצוא ארוניות,מה שמשאיר את הילדים לסחוב ציוד כבד למדי.


לפיכך, הורים צריכים להקפיד על מניעת פגיעה בילדים ולכן מעדיפים לבחור עבורם תיק גב אורתופדי ובריא לגב שלהם. לפי אורתופדים, בחירה נכונה של תיק גב עשויה להקטין את הסיכוי לפתח פגיעות בגב.

מה חשוב לדעת שבוחרים תיק גב אורתופדי?

בבחירת תיק אורתופדי חשוב להביא בחשבון את הנוחות, כדי שלילדים יהיה נוח לשאת את התיק במשך שעות ארוכות. בחירת תיק אורתופדי היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שהורים צריכים לקבל, היות ומדובר בילד שלהם הסוחב מדי יום ציוד כבד לבית הספר.
תיקים באיכות מעולה ניתן למצוא באתר http://www.waterproof.co.il
כיום ניתן למצוא סוגים שונים של תיקים, ולכן כדי לבחור את התיק הטוב ביותר יש להביא בחשבון את הנקודות הבאות:

כתפיות מרופדות: כתפיות מרופדות ימנעו חיכוך באזור הכתפיים, מה שקורה לעיתים קרובות כתוצאה בתיקים בהם אין כתפיות מרופדות.

רשתות אוורור: ישראל היא מדינה חמה בה זורחת השמש רוב ימות השנה, ולכן בבחירת תיק גב אורתופדי חשוב מאד לבחור תיק גב הכולל רשתות אוורור המונעות הזעה ומאפשרות לילדים לשאת את התיק לאורך זמן רב.

תחתית קשיחה: בחירת תיק גב אורתופדי חשוב לוודא שישנה תחתית קשיחה המונעת מהמשקל למשוך את התיק כלפי מטה.


לפי מחקרים בנושא תיק גב שפורסמו בארצות הברית ניתן לראות כי אחוז גבוה מהתלמידים סובלים מכאבי גב כתוצאה מנשיאה של תיק המכיל חפצים שונים. תיק גב אורתופדי בריא יותר לגב ושומר על הילדים לאורך זמן רב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה